Wanneer uw vraag niet in onderstaande lijst voorkomt, dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier en/of bellen met de administratie.
Veel gestelde vragen
Wij hebben met alle zorgverzekeringsmaatschappijen een contract afgesloten, behalve met Zorg en Zekerheid. Uw fysiotherapeut kan u vertellen of wij met uw zorgverzekeraar een contract hebben getekend.
Ja, maar u moet voldoende aanvullend verzekerd zijn voor fysiotherapie. Dit blijkt uit uw polis.Wij hebben met alle zorgverzekeringsmaatschappijen een contract afgesloten, behalve met Zorg en Zekerheid. Meestal declareren wij direct bij uw zorgverzekeraar. Graag helpen wij u bij het beoordelen van uw recht op vergoeding aan de hand van uw polis.
Kijk bij “vestigingen” voor meer informatie.
Kijk bij “therapieën” voor een uitgebreid overzicht van onze verschillende behandelmogelijkheden.
Ja, dit doen wij op elke werkdag.
U kunt binnen 1 of 2 dagen terecht voor een eerste consult, wij hanteren geen wachtlijst! Voor zeer acute klachten op directe verwijzing van de arts zien wij u dezelfde dag. Wij zijn geopend op maandag, dinsdag, woensdag en donderdag van 07:00 – 21:00 uur, vrijdag van 07:00 – 18:00 uur en zaterdag van 8.00 – 12.00 uur
Ja, alle praktijken zijn rolstoeltoegankelijk.
Voor vragen met betrekking tot facturen en/of administratieve aard kan u contact opnemen met mevrouw De Ridder op telefoonnummer 085-7503000 of via de email info@fysiolansingerland.nl. Zij is aanwezig op maandag van 8.00 tot 16.30 uur en op dinsdag, woensdag en donderdag van 8.00 tot 12.00 uur. Voor overige vragen en/of het maken van een afspraak, kan u contact opnemen met de desbetreffende vestiging.